págs. 1-1
págs. 1-1
págs. 1-1
págs. 1-5
págs. 1-6
How does Positive Psychology research look in Latin America, Spain and Portugal?
Rocío Hernández Pozo, Fabio Alexander Salazar Piñeros
págs. 11-13
The Latin-American view of Positive Psychology
Manuel Alejandro Castro Gatica, Maria Laura Lupano Perugini
págs. 15-31
María Jose Rodriguez
págs. 47-61
Promotion of individual happiness and wellbeing of students by a positive education intervention
Tania Romo González, Yamilet Ehrenzweig Sánchez, Onfaly Danae Sánchez Gracida, Claudia Beatriz Enríquez Hernández, Gloria Lopez Mora, Armando J Martínez, Carlos Larralde
págs. 79-102
About the Subtle and the Manifest in the ATLG scale
José Moral de la Rubia, Adrián Valle de la O
págs. 103-116
Building an Academic Self Concept for Adolescents (ASCA)
Gabriela Ordaz Villegas, Guadalupe Acle Tomasini, Isabel Reyes Lagunes
págs. 117-130
Patrón de Conducta tipo A, su relación con variables cognitivas
Horacio Daniel Garcia, Marina Beatriz Fantin
págs. 131-142