págs. 611-613
págs. 614-621
págs. 622-626
págs. 627-633
Education, philosophy and academic practice: Nursing studies in the posthistorical university
L. Gardner, G. Rolfe
págs. 634-639
págs. 640-646
B. M. Garrett
págs. 647-654
págs. 655-661
A. Knierim, S. K. Hayes, M. Tarrant
págs. 662-671
M. G. Harper
págs. 672-679
págs. 680-687
págs. 688-696
RN as gatekeeper: Student understanding of the RN buddy role in clinical practice experience
J. D. Brammer
págs. 697-704
Ethically involving students in faculty research
L. M. Ferguson
págs. 705-711
J. Horsfall, W. O'Callaghan, L. Mockett
págs. 712-718
págs. 719-725
págs. 726-731
Experiences of service user and carer participation in health care education
A. Burgess, J. Lathlean, T. Coldham
págs. 732-737
pág. 738
pág. 739